دیدار گروه قرآن عترت و سلامت فرهنگستان علوم پزشکی با حضرت آیت الله جوادی آملی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آخرین اخبار سلامت، اعضای گروه قرآن، عترت و سلامت فرهنگستان علوم پزشکی با حضرت آیت الله جوادی آملی دیدار کردند. در این دیدار، آیت الله جوادی آملی، علاج طغیان و سرکشی ابرقدرت‌های دنیا را توجه به حفظ کرامت انسان‌ها و استفاده از معارف اصیل قرآن کریم و عترت علیهم السلام دانست. وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی فرهنگ قرآن و عترت و توجه به آموزه‌های قرآنی در کشور، رشد یافته است.

گفتنی است در این دیدار که اعضای گروه قرآن عترت و سلامت فرهنگستان علوم پزشکی کشور، دکتر مهدی مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم و دکتر پازوکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران حضور داشتند، دکتر ناصر سیم فروش رئیس این گروه، ضمن تشریح اهداف گروه قرآن عترت و سلامت به بیان برنامه‌ها و همایش‌های برگزار شده در بیش از ۱۰ سال گذشته پرداخت. یازدهمین کنگره بین المللی قرآن، عترت و قرآن ۲۵ تا ۲۷ بهمن 1402 با شعار «قرآن نسخه شفابخش» به همت دانشگاه علوم پزشکی ایران و فرهنگستان علوم پزشکی با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سایر مراکز علمی و دانشگاهی در محل مرکز همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران در تهران برگزار می‌شود. یازدهمین کنگره کنگره بین المللی قرآن، عترت و قرآن 18 مهر با حضور مسئولان و نمایندگان نهادهای همکار در فرهنگستان علوم پزشکی رسماً اغاز به‌کار کرد.

پذیرش مقالات این کنگره از طریق تارنمای کنگره به آدرس: quran-health.com صورت می‌گیرد. شرکت در یازدهمین کنگره بین المللی قرآن و عترت و سلامت دارای امتیاز بازآموزی برای پزشکان، امتیاز فرهنگی برای اعضای هیات علمی و امتیاز ضمن خدمت برای کارکنان حوزه سلامت است.

پرکاربردها

اطلاعیه‌ها و بیانیه‌ها

بنرها

 

X